חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ליווי משפטי לחברות ועסקים

אחד המסלולים הייחודיים ביותר שקיים במשרדנו הוא המסלול שיעניק לך את השקט לנהל את העסק שלך ללא הצורך להתעסק בסוגיות משפטיות כאלה ואחרות. מסלול זה יאפשר לכל בעל עסק לעסוק בתחומי העיסוק המקצועיים שלו הכוללים שיווק, ייצור, ניהול וכולי. בעוד משרד עורכי הדין יטפל בכל הנושאים המשפטיים אשר יידרשו טיפול וליווי מקצועי.

במסגרת המסלול הזה אנו מציעים לבעלי העסקים השונים שירות משפטי על בסיס קבוע הכולל ריטיינר משפטי בעלות מינימאלית ביותר. במסלול זה משרד עורכי הדין שלנו יהיה זמין עבור הלקוח לקבלת כל מענה משפטי שיידרש על פי המוסכם.

במסגרת שירות הריטיינר הזה ניתן לכלול שירותים כגון: ייעוץ, ליווי הליכים משפטיים, ייצוג אל מול גורמים כאלה ואחרים וכולי. חשוב מאוד להדגיש כי למסגרת זו ישנם יתרונות רבים וטובים.

"לישון בשקט" – במסגרת המסלול הזה יוכל כל בעל עסק להוריד מעצמו טיפול בסוגיות כמו: התעסקות עם חוזים מסחריים, גביית חובות והעיסוק אל מול גורמי ההוצאה לפועל, ייצוג וטיפול בסוגיות משפטיות אל מול תביעות של עובדים.

חסכון כספי וצפי הוצאות – במסגרת זו כל בעל עסק או חברה ידע בוודאות מה הן ההוצאות המשפטיות הקבועות שלו למשך השנה הכלולות בריטיינר. כך למעשה יוכל לתכנן טוב יותר את ההתנהלות הכלכלית. מסלול זה מאפשר לחסוך כסף רב.

התנהלות משפטית נכונה – כאשר הטיפול המשפטי הינו בידיים מקצועיות של עורכי דין מנוסים, כך שלא תוכל להיות "מופתע" מהוצאות בלתי צפויות על בניית חוזים חדשים, ייעוץ משפטי וכולי.

זמינות – ברכישת מסלול זה יעמוד לרשותך צוות משפטי איכותי ומנוסה כאשר תהיה לך עדיפות על פני לקוחות שאינם במסגרת מסלול זה.

עורך דין אישי – מסלול זה מאפשר לך ליצור קשר בכל רגע נתון לצרכי ייעוץ טלפוני בעניינים דחופים ובסוגיות משפטיות שונות.

למי מתאים השירות?
שירות ריטיינר זה יותאם עבור כל לקוח ולקוח וייתפר על פי צרכיו ועל פי מידותיו. המסלול הינו לתקופה של 12 חודשים כאשר לאחר תקופת השירות תיעשה בחינה מחודשת של השירות. טיפול מקצועי ואחראי של עורך דין אישי מקצועי ומנוסה לאורך כל הדרך.

מאמרים נוספים

הלוואה בערבות המדינה

כאשר מקימים עסק חדש ומחפשים מקורות מימון על מנת להגשים את המטרות הפיננסיות של בעל העסק, כדאי להכיר את האפשרות לקבל הלוואה בערבות המדינה. השגת

קרא עוד »

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוכן עניינים